Jotenkin vaatisi ihan hirveästi voimia koota itsensä taas terveiden maailmaan. Se risteily toimi mulle ihan liian hyvänä kimmokkeena laihduttamiseen. Tyhjentäytyminen on vallannut paljon ajatusmaailmaani kouriinsa.Ihan oikeasti olen havahtunut miettimässä menisköhän oksentamaan...taas.Ei helvetti,mä vihaan sitä puuhaa ja en mä edes ole siinä kovin hyvä.Mulla menee kauheasti aikaa saada kaikki ulos. Ja kyllähän mä tiedän ettei kaikki kuitenkaan tule.Mutta mä en olekkaan koskaan ahminut vaan oksentaminen on seurannut ihan tavallisia annoksia.

Mä en ole siihen lähtenyt,mutta laksot on ostettuna ja kertaalleen jo yliannostettuna.En mä halua tehdä sitäkään...mä inhoan itseäni näiden tempausten jälkeen.Mä ällötän itseäni.Ei kunnon anorektikko tee niin...kunnon anorektikko lähtee jumppaamaan tai juoksemaan.

En mä tiedä mihin suuntaan mä haluan mennä.Tai tiedän...en mä halua päätyä enää sairaalaan.Mä haluan olla terve ja onnellinen.Kenties nää takapakit vaan  kuuluu asiaan?